שלוחת הקלטות ושליחת צינטוק למנהל שיש הודעה חדשה
-
שלום ניסיתי להגדיר שלוחת הקלטות שבאישור ההודעה אשלח צינטוק לפלאפון שיש הודה חדשה
מה שהגדרתי
type=record;main=type
folder_move=5
list_tzintuk=312
אם יש למישהו רעיון יותר טוב אשמח לשמוע
וכן למה הוא לא שולח לי ציניטוק שאני מאשר את ההודעה?
אשמח לתשובה בהקדם -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים חסר לך השורה הבאה:
record_end_run_tzintuk=yes -
@שמואל-ש
אפה מגדירים את זה? -
@חיים-חיים-1 בשלוחה של ההקלטות
-
@אורי-ש
הגדרתי שליחת צינטוק כזאת,
אבל האם יש אפשרות שכשהמנהל חוזר לקו הוא ישמע "יש לך הודעה חדשה" כדי שידע שזו סיבת הצינטוק? (כי המנהל הוא לא היחיד שמשאיר הודעות ולא בהכרח שזה לא הודעה חדשה שהועלתה לציבור המאזינים...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות