למישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?
-
@גולד-תקשורת1 זה עובד גם באתר שיא לייב כי בעבר ניסיתי ולא ממש הצלחתי אם זה עובד אשמח שתעדכן ואם צריך לעשות את זה קצת אחרת אשמח שתפרט יותר או שתוסיף את זה להדרכה תודה רבה
-
@הלי אי אפשר לעשות הזרמה בוידאו
-
עשיתי את זה וימות נעלו לי את החשבון מה אפשר לעשות?

-
@פסגות
נכנסת דרך שרת הפריווט
נסה דרך השרת הרגיל -
-
@גולד-תקשורת1 כתב בלמישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?:
@הלי אי אפשר לעשות הזרמה בוידאו
איך כל הקוים משדרים ערוצים בטלפון?
-
@0799222222
כן, אבל מה אני אמור להגדיר בתקיה רגילה?
בתודה מראש!!!! -
@גולד-תקשורת1
לא הבנתי את הפונט!!!
אם תוכל לשלוח את הקישור תכל'ס.
בתודה -
@בני-לוי כתב בלמישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?:
@גולד-תקשורת1
לא הבנתי את הפונט!!!
אם תוכל לשלוח את הקישור תכל'ס.
בתודהלא הבנתה את זה???
-
@גולד-תקשורת1
מה הקישור שלפני זה (כלומר מה שהעתקת מהאתר) ?
בתודה -
הקישור של קןל חי יש למישהו?
-
@אני-עם-הקו
תוכל ליצור קישור מעצמך אם אתה רוצה דרך זה
או לחכות שמישהו יעלה את הקישור (לי כרגע אין אותו) -
נראה לי שעשיתי את זה טוב
אבל משום מה בכניסה לשלוחה שומעים שקט -
@שואל-שאלה גם שם בסירטון זה בעברית
כשאני עושה בדיקה הכול נפתח לי באנגלית -
@אני-עם-הקו
כי כנראה לא העתקת את ההגדרות מהשידור חי לקובץ ההגדרות בשלוחה -
פוסט זה נמחק! -
@שואל-שאלה העתקתי
-
@אני-עם-הקו
אז אני לא יודע מדוע שומעים שקט בכניסה לשלוחה
אולי משהו אחר לא הגדרת נכון? -
@אני-עם-הקו כתב בלמישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?:
נראה לי שעשיתי את זה טוב
מה עשית?
-
@שואל-שאלה כנראה שלא הכנסתי קישור טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות