תוקף טוקן מקסימלי?
-
אמנם בתיעוד מופיע שטוקן תקף עד ל60 דקות ללא שימוש.
אבל ברצוני לדעת
1.אם אבצע כל שעה שימוש בטוקן ,מהו הזמן המקסימלי שאפשר להשתמש בטוקן (אם בכלל יש הגבלה כזו)?
2.האם בזמנים שבהם השרתים של ימות לא עובדים(כמדומני שבשבת השרתים לא עובדים)נספר הזמן הזה לזמן שהטוקן לא בתוקף?
במילים אחרות:האם כל מוצאי שבת צריך לעשות טוקן חדש? -
[כמדומני שהשרתי עובדים בשבת רק המערכת הקולית לא עובדת]
-
@jack מה אכפת לך לנסות תמיד להשתמש בטוקן ולהוסיף בדיקה קבועה שאם הטוקן לא עובד לבקש חדש?
ככה תחסוך את כל הבעיות -
@הלי כתב בתוקף טוקן מקסימלי?:
@jack מה אכפת לך לנסות תמיד להשתמש בטוקן ולהוסיף בדיקה קבועה שאם הטוקן לא עובד לבקש חדש?
ככה תחסוך את כל הבעיותלא אכפת לי אבל משום מה רק טוקן שנוצר באופן ידני מהדפדפן עובד לי בגוגל סקריפט
-
@jack
אם תבצע שימוש פעם בחצי שעה הטוקן לא התאפס למעט מה שהוסיף בהמשך לגבי שבת
לגבי שבת כלל המערכות עובדות אך אינן שולחות צינתוקים וSMS
יש משהו בימות שבדקת וכל שבת באזור 11 בלילה הם מאפסים את כלל הטוקנים כך שגם אם תבצע בשבת פעילות עדיין אחרי 11 בליל שבת תצטרך לחדש את הטוקן
בהצלחה -
@תן-חיוך-1 תודה על התשובה המפורטת
יש לך אולי השערה למה טוקן נכשל דווקא בצורה של מערכת:סיסמה ?
-
-
-
@שמואל-ש תמונה מהפוסט המקורי

ומשם נראה שזה פג תוקף אחרי שישים דקות של אי שימוש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות