זיהוי שיחה יוצאת
-
במערכת שלי הגדרתי שמיד שמתקשרים למערכת זה מנתב למספר אחר לא ימות (מענה אנושי) ובדרך כלל אם רוצים להתקשר בחזרה ללקוח אז מתקשרים למערכת ונכנסים לאיזור אישי ומשם מתקשרים למספר וכך זה מופיע אצלו עם מספר המערכת (חוץ מהאופציה להתקשר דרך המחשב) אבל אצלי זה לא ככה כי ברגע שאני מתקשר למספר אז מנתב מיד למספר שלי אז אם יש מישהו שיודע אם איזשהו הגדרה כמו למשל שאם מתקשרים דרך המספר שאליו מנותב השיחה אז זה כן נכנס לאיזור אישי או כל הגדרה אחר אשמח אם יוכל לעזור
-
@אברהם-ה לא הבנתי תכתוב בניסוח אחר.
-
@אברהם-ה תגדיר רשימה שחורה בשלוחה הראשית ותכניס את המספר שלך לרשימה השחורה (על פי ההוראות) ותגדיר שהוא יעבור לשלוחה של האיזור האישי.