רישום ובדיקה כמה אני אוחז ?
-
איך אפשר להגדיר שנכנסים למערכת ע"י קוד לדוגמה ת.ז. ונרשמים למשל מוצר × 5 שח ומוצר זה ×7 שח ולמחרת נכנס ורושם שוב 5 שח .
ובהקשה על 5 שומעים כמה שח אני אוחז ? -
@צדיקים כתב ברישום ובדיקה כמה אני אוחז ?:
איך אפשר להגדיר שנכנסים למערכת ע"י קוד לדוגמה ת.ז. ונרשמים למשל מוצר × 5 שח ומוצר זה ×7 שח ולמחרת נכנס ורושם שוב 5 שח .
ובהקשה על 5 שומעים כמה שח אני אוחז ?לא ברור מה אתה מחפש, תפרט יותר.
-
@Liy אפשרות שיאפשר לקנות בהקפה ולרשום מה לקחתי ע"י הקשה על איזה מקש . ובהקשה על מקש 5 לדוגמה ישמעו כמה שח אני בחובה
-
@צדיקים אתה יכול אולי לעשות את זה דרך ניקוד שנצבר שישמעו במקום סך הניקוד כמות הש"ח ?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות