שליחת דוח למייל
-
-
@הקבצן-הנודע את השני, אבל אתה צריך ליצור פריסה רגילה ולא פריסת פיתוח כמו בתמונה, כי לפריסת פיתוח רק אתה יכול לגשת (ולא השרת של ימות)
-
@צדיק-תמים מה הפרוש פריסת פיתוח? (איך עושים את זה?)
-
@הקבצן-הנודע פריסת פיתוח זה מה שעשית, וזה לא טוב
אתה צריך לבחור ב"פריסה חדשה" ולהגדיר כמו בתמונה השניה


-
@צדיק-תמים עשיתי כך והוא עדין אומר לא מוגדר לינק
type=api recording_and_entering_data_ok_sand_api=yes recording_and_entering_data_ok_sand_api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec recording_and_entering_data_ok_sand_api_url_post=yes -
@הקבצן-הנודע ערבבת פה הגדרות של שלוחת API ושלוחת קבלת נתונים
אם זה שלוחת API כמו בtype אז צריך להגדיר ככה:type=api api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec api_url_post=yes -
@צדיק-תמים ככה? הוא אומר לי אין מענה בשרת API
type=api api_link=https:type=api api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec api_url_post=yes -
@הקבצן-הנודע לא, כמו שכתבתי
-
@צדיק-תמים עדיין אומר לי אין מענה בשרת API
type=api api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec api_url_post=yes -
@הקבצן-הנודע זה אמור להיות ככה
-
@צדיק-תמים אז מה יכול להיות?
-
@הקבצן-הנודע @צדיק-תמים התכוון שאתה תשמע אין מענה משרת API, כי אכן השרת לא מחזיר תשובה לימות, אבל הפעולה מתבצעת, ואתה אמור לקבל למייל את הקובץ (במידה והגדרת את הסקריפט נכון)...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות