EnterIDValName כבד מידי
-
האם ישנה תופעה שכאשר קובץ EnterIDValName וכדו' כבד מידי הוא פשוט לא עובד?
לי זה נראה כך...
האם יש עוד מישהו שזה קרה לו? -
@יודעלע יכול להיות שנוספו לך יותר מידי שורות לקובץ דרך אקסל וזה קורה סתם שורות מיותרת כשבוחרים את הכל
-
@מ-ל-ל
כל השורות מתומצתות אין שורה ריקה כלל
מדובר ביותר מארבעת אלפים מספרים -
@יודעלע באתר החדש אתה יכול לראות את כל המספרים לא דרך הקובץ
תעבור שם ותראה שאין לך שורות מיותרות -
@אבגדה
לא הבנתי את ההבדל בין החדש לישן
ולעניינינו אין לי שורות מיותרות
ולמי שיענה שזה לא רשום כדבעי אז תשובתי בצד שכאשר אני מדלל זה כן מצליח -
@יודעלע לי יש יותר מ10000 שורות וזה עובד מעולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות