שידור חי דרך המחשב - ללא שיחה בפועל
-
בעזרת שם יתברך
מי שיודע אם ואיך ניתן לבצע שידור חי
דרך המחשב....
כך שהמנהל מעביר את השידור מהמחשב ללא צורך בטלפון.והאם ניתן לחבר את גוגל מיט /זום כשידור חי....
-
@nk-0 לזום יש מספר ישיר לגוגל לא יודע ועקרונית ניתן לעשות זאת באמצעות חיוג מדפדפן אבל זה עולה יחידות להסבר נוסף תעלה מייל
-
@nk-0 לזום יש מספר ישיר לגוגל לא יודע ועקרונית ניתן לעשות זאת באמצעות חיוג מדפדפן אבל זה עולה יחידות להסבר נוסף תעלה מייל
למה כוונתך "תעלה מייל"?
לחייג דרך המחשב יודע דרך מערכת SIP או ישירות מהדפדפן.
זה עולה יחידות.לא הבנתי בדיוק למה כוונתך לזום יש מספר ישיר לגוגל וכו'
האם זה אפשרי מה ששאלתי ואם כן איך....
-
@nk-0 כתב בשידור חי דרך המחשב - ללא שיחה בפועל:
למה כוונתך "תעלה מייל"?
תכתוב את המייל שלך ליצירת קשר פרטי
@nk-0 כתב בשידור חי דרך המחשב - ללא שיחה בפועל:
לחייג דרך המחשב יודע דרך מערכת SIP או ישירות מהדפדפן.
זה עולה יחידותככה כתבתי
@nk-0 כתב בשידור חי דרך המחשב - ללא שיחה בפועל:
לא הבנתי בדיוק למה כוונתך לזום יש מספר ישיר לגוגל וכ
ניתן לפתוח פגישה רגילה בזום ואז לחייג למספר של זום ולהקיש את מספר החדר ואז פשוט מתחברים להאזנה לחדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות