הוספת אפשרות השארת הודעה ללא צינתוק בשלוחת הקלטות
-
כמה שזה היה נשמע לי שיהיה לי קל למצוא על זה מידע בפורום, לא מצאתי מידע ברור...
הגדרתי את שלוחה 1 כשלוחת השמעת קבצים
את 9/1 כהשארת הודעות, הגדרתי בשלוחה זו כדלהלן:type=record folder_move=/1 record_end_run_tzintuk=yes list_tzintuk=1 say_record_number=no say_record_menu=noמה שקורה כשאני משאיר הודעה, הוא נותן לי אפשרות לאשר את ההקלטה, וכשאני מאשר זה מיד שולח צינתוק לכל מי שהכניס את עצמו לרשימת הצנתוקים.
איך אני מגדיר שיהיה אפשרות לבחור האם לאשר עם צינתוק או לא, בדומה לווטסאפון?
תודה רבה.אני חדש בכל העניין הזה של קוים, אשמח לתשובה מפורטת שאבין היטב
-
פוסט זה נמחק! -
@Ykingsmart הקוד הוא
menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintukההודעת מאערכת לשמיעת ההקלטה וכו לאישור וצנתוק הקש 8 M1009
-
@א-גוטער-איד אני יבדוק, תודה רבה!
סליחה שאין לי אפשרות לעשות לייק
עריכה: בדקתי, ממש מעולה!
אם אני רוצה לשנות את סדר המקשים אחרי ההודעה
שמיעה
אישור וצינתוק
אישור ללא צינתוק
וכן על זה הדרך .. מה אני משנה? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות