בהוראת קבע אני לא מצליח להשתיק את ההודעה "העסקה נקלטה בהצלחה"
-
עשיתי סליקה בהוראת קבע ובסיום אני שומע העסקה נקלטה בהצלחה, החלפתי את הקלטה M1430 וזה לא עוזר-זה רק לעיסקה רגילה.
איך אני יכול להחליף את זה? -
@שמואל-ש M1533 העיסקה נקלטה בהצלחה
-
@davd כתב בבהוראת קבע אני לא מצליח להשתיק את ההודעה "העסקה נקלטה בהצלחה":
@שמואל-ש M1533 העיסקה נקלטה בהצלחה
לא עזר
-
@davd אתה בודק לי?
-
@שמואל-ש שלח מייל עם פרטי שיחה מהיום, כולל מספר מערכת וסיסמה ושלוחה.
-
@davd כתב בבהוראת קבע אני לא מצליח להשתיק את ההודעה "העסקה נקלטה בהצלחה":
שלח מייל
לאיזה מייל ואיזה שם לכתוב שם?
-
@davd כתב בבהוראת קבע אני לא מצליח להשתיק את ההודעה "העסקה נקלטה בהצלחה":
@שמואל-ש שלח מייל עם פרטי שיחה מהיום, כולל מספר מערכת וסיסמה ושלוחה.
שלחתי עכשיו למייל cs@yemot.co.il
אשמח לקבל מענה בהקדם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות