הרשמה לנסיעה לשתי מקומות דרך קבלת נתונים
-
@מ-ל-ל
@613-0 כתב בהרשמה לנסיעה לשתי מקומות דרך קבלת נתונים:
@מ-ל-ל מצטער שאני לא יכול כרגע לחרוש להגדרות המלאות...
בגדול ניתן לעשות שלוחה עם הודעה 'לנסיעה לX הקישו 1 לנסיעה לY הקישו 2' שמעבירה ל2 שלוחות שונות של קבלת נתונים(לא הבנתי מה הקטע שהז יהיה שלוחה אחת...):
אחד מהם למקום X
והשני למקום Y
כך תוכל להגדיר כותרת שונה במייל לכל שלוחה וגם תוכל לקבל 2 דוחות נפרדים.
אחרת לא ניתן לפצל את הדוח... -
@613-0 באופן כללי ניסתי את הענין של הקובץ
ApprovalAll.ini רשמתי שם מה שצריך וגם לא עובד לי -
@כבר-כאן @מ-ל-ל
@קפיץ כתב בהרשמה לנסיעה לשתי מקומות דרך קבלת נתונים:
@613-0
למה צריך לסרבל שיעביר לשני שלוחות אפשר לעשות בקלותP050+1=ראש העין P050+2=ירושליםאת זה אתה מכניס לקובץ ApprovalAll.ini
ואז בקובץ נרשם בתוך התיבה של הבחירה יכתוב ירושלים/ראש העין@613-0 כתב בהרשמה לנסיעה לשתי מקומות דרך קבלת נתונים:
@קפיץ צודק, לא ידעתי שיש כזו אפשרות, אבל יש אפשרות לפצל את מה שנשלח במייל (לדוג' כותרת המייל)?
-
@613-0 זה לא עובד לצערי
-
@מ-ל-ל אז תעשה 2 שלוחות וזהו... (לא אני הצעתי את זה), וגם לא בדיוק הבנתי איך זה אמור לפתור את כל בעיות שלך?
-
@613-0 יש לו בעיה אחרת שלא מופיע לו בדוחות השם של המקומות
-
@ראשון אם הוא מגדיר 2 שלוחות שונות אז הוא לא צריך פירוט לאן כל רישום, לא?
-
@613-0 צודק

-
@613-0 כתב בהרשמה לנסיעה לשתי מקומות דרך קבלת נתונים:
@ראשון אם הוא מגדיר 2 שלוחות שונות אז הוא לא צריך פירוט לאן כל רישום, לא?
סתם שאני יבין מה שכתבו שם לא באמת עובד? הם המציאו ת' הגדרות ? או שיש משהו שהוא לא הגדיר טוב ? ולכן לא עובד לו
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות