קוד PHP שאני מפעיל אותו דורש שם משתמש וסיסמה
-
@ראשון הלינק שאתה צריך לגשת אליו לא אמור להיות תחת הסאב files...
https://files.000webhost.com/ תמיד ביקש סיסמה עם ניגשת אליו ישירות ולא דרך ממשק הניהול של האחסון
-
@אביי-ורבא כן אבל אני רוצה להפעיל אותו ואני נכנס אליו דרך השרת שלי,
-
@ראשון אני כננס לקישור דרך השרת שלי
-
@ראשון כתב בקוד PHP שאני מפעיל אותו דורש שם משתמש וסיסמה:
@אביי-ורבא כן אבל אני רוצה להפעיל אותו ואני נכנס אליו דרך השרת שלי,
מה הקשר? אני מקווה שהבנת לפחות את מה שאתה כתבת, כי את מה שאני כתבתי לא נראה שהבנת..
-
@ראשון הלינק צריך להיראות משהו כמו זה (את הXXXXXXX אתה צריך לשנות לשם של האתר שלך..)
https://XXXXXXX.000webhostapp.com/ -
@אביי-ורבא כתב בקוד PHP שאני מפעיל אותו דורש שם משתמש וסיסמה:
@ראשון הלינק שאתה צריך לגשת אליו לא אמור להיות תחת הסאב files...
https://files.000webhost.com/ תמיד ביקש סיסמה עם ניגשת אליו ישירות ולא דרך ממשק הניהול של האחסון
מה זה אומר סאב אני חדש בזה ? כלומר להגיע הבצורה של נתיב כזה
https://files.cd-grant.000webhostapp.com/ssd.php?
-
-
@אביי-ורבא נו זאת הצורה שאני ניגש אליו
-
@ראשון הכתובת הזו מחזירה 404...
-
@אביי-ורבא הוא עובד לי כרגע אני ישלח לך מתמחים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות