M0000
-
האם ניתן להגדיר שהודעת מערכת M0000 תשמע רק בכניסה הראשונה של המאזין למערכת?
-
-
@מנסה
תודה
התכוונתי בכניסתו הראשונה בכלל.
כלומר שזו תהיה הודעה למשתמשים חדשים. -
תשתמש בהודעה המושמעת לפי רשימת תפוצה
ותעשה שמשמיע פעם אחת גם למי שלא רשום ברשימה [תשאיר ריק את הערך השני]
אם זה שלוחת תפריט
תפתח רשימת תפוצה כל שהיא ותכניס בה את ההודעה -
@מנסה
קצת הסתבכתי
אשמח לקצת יותר מפורט
תודה רבה רבה -
תכניס את זה בשלוחה הראשית [אם היא מוגדרת כתפריט]
play_campaign_message=yes play_campaign_message_one_time=yes stop_campaign_message=hash campaign_message_to_play=1--1, campaign_message_to_play_file_by_template=yes campaign_message_to_play_file_from_folder=/תכניס לרשימת התפוצה 1 [הראשונה] את ההודעה שלך [בלשונית "שיגור הודעות" > "העלה קובץ"
(אם אתה משתמש ברשימה הזאת תוכל לתפוח רשימה חדשה לצורך כך ואת המספר שלה תכניס במקום המספר 1 הראשון בשורה 4 בקוד
שיראה ככה, [אני כתבתי רשימה מספר 4]play_campaign_message=yes play_campaign_message_one_time=yes stop_campaign_message=hash campaign_message_to_play=4--1, campaign_message_to_play_file_by_template=yes campaign_message_to_play_file_from_folder=/)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות