וואטספ פון אישי עם כניסה למערכת שלי או ניתוביה
-
האם קיים דבר כזה ?
כי ההגדרה של ימות המשיח וואטספ פון אישי לא עובדת..
יש משהו אחר כזה ?
או דומה שיחסוך לי פתיחת אלף מספרים משניים למערכת ? -
לא הבנתי את השאלה
אתה יכול בשלוחה 8 בווטסאפון להגדיר הפניה למערכת שלך -
@יוסיוסיוסי
אתה יכול לפתוח מערכת IVR2 ולהגדיר אותו כמו וצאפ פון
ולעשות שלוחה של מעבר למערכת שלך.
אם אתה רוצה הסבר יותר מפורט אני יכתוב בעז"ה. -
אני רוצה להרוויח שכל מאזין ייפתח לעצמו קבוצת וואטספ פון אישית עם חיוג למספר המערכת שלי...
להרוויח כמו מספרים אישיים -
@יוסיוסיוסי לא, זכור לי שאם מדובר במערכת שמכניסה הרבה דקות ניתן לפנות לשירות לקוחות שיסדרו דבר כזה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות