• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שיחות נכנסות שיחות פעילות כעת במערכת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    112 פוסטים 5 כותבים 7.6k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 0 מנותק
      053419 @קובי י.
      נערך לאחרונה על ידי

      @קובי-י
      איך יש לי כזה קובץ ????

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ק מנותק
        קובי י. @053419
        נערך לאחרונה על ידי קובי י.

        @053419 תיצור קובץ כזה
        הכי קל באתר החדש
        תיכנס לתיקיית EnterID
        תעשה העלאת קבצים
        ואז תקרא שם- EnterIDValName.ini
        ואז בתוכן תעתיק את כל המספרים
        בהצלחה

        0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 0 מנותק
          053419 @קובי י.
          נערך לאחרונה על ידי

          @קובי-י
          לא הבנתי טוב עם תוכל להסביר לי יותר טוב או שתוכל לעשות לי את זה אני מאוד ישמח תודה רבה

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ק מנותק
            קובי י. @053419
            נערך לאחרונה על ידי

            @053419
            איך אני יעשה אין לי פרטים ואני צריך את הקוד

            0 ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • 0 מנותק
              053419 @קובי י.
              נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ק מנותק
                קובי י. @קובי י.
                נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                פוסט זה נמחק!
                T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • T מנותק
                  TARR @קובי י.
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אני ניסיתי בדיוק כמו שהסברת ולא עובד לי[כותב לי0533111111 זיהוי 0533111111 ולא שם]

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק מנותק
                    קובי י. @TARR
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @TARR
                    אצל @053419 זה עובד סידרתי לו את זה
                    אני לא יודע מה הבעיה אצלך
                    תעשה צילום מסך של ההגדרות
                    ונראה מה הגדרת
                    בהצלחה

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • T מנותק
                      TARR @קובי י.
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @קובי-י TAR.jpg

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ק מנותק
                        קובי י. @TARR
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @TARR
                        והכנסת קובץ EnterIDValName.ini
                        בתיקיית EnterID?

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • T מנותק
                          TARR @קובי י.
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @קובי-י TAR.png

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ק מנותק
                            קובי י. @TARR
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @TARR צריך לכתוב קודם את המספר ואז לעשות= ואז את השם
                            אפילו שזה נראה אותו דבר זה מאוד משנה
                            תנסה ותעדכן

                            0 T 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • 0 מנותק
                              053419 @קובי י.
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @קובי-י
                              אצלי זה קודם השם ואח''כ המספר וזה עובד לי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 0 מנותק
                                053419
                                נערך לאחרונה על ידי 053419

                                אם יש לי רשימה ארוכה שאני רוצה להוסיף אני צריך לכתוב שם שם או שיש דרך אחרת ???
                                תודה רבה

                                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ק מנותק
                                  קובי י. @053419
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @053419
                                  אני עשיתי לך את זה לא?

                                  0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 0 מנותק
                                    053419 @קובי י.
                                    נערך לאחרונה על ידי 053419

                                    @קובי-י
                                    כן
                                    אבל אני רוצה להוסיף שימות איך אני האם אני צריך לכתוב אחד אחד
                                    או שיש דרך אחרת ?????
                                    תודה רבה

                                    ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ק מנותק
                                      קובי י. @053419
                                      נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                                      @053419
                                      אז אני אומר לך שזה קודם המספר ואז = ואז השם
                                      זה דבר ראשון

                                      0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • ק מנותק
                                        קובי י. @053419
                                        נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                                        @053419
                                        בנוסף אם אתה רוצה להוסיף שמות אתה יכול להעתיק מאקסל ושוב גם באקסל שיהיה מספר = שם, ולא הפוך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • 0 מנותק
                                          053419 @קובי י.
                                          נערך לאחרונה על ידי 053419

                                          @קובי-י
                                          אני לא יודע מה שאתה עשית
                                          אני רק יודע כשאני עכשיו נכנס להגדרות אני רואה שכתוב אצלי כמו שכתוב אצל @TARR
                                          כמו ימות המשיח=0773137770
                                          ואם אתה רוצה אתה יכול להכנס לראות
                                          וזה עובד לי טוב מאוד
                                          תודה תודה רבה

                                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ק מנותק
                                            קובי י. @053419
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @053419
                                            אדוני אני עשיתי לך
                                            ואני אומר לך שזה ככה אפילו שזה לא נראה ככה
                                            תעשה בהגדרות שורה חדשה ותכתוב 0533111111 ואז תעשה = ואז תכתוב ישראל ישראלי זה גם יראה לך כאילו כתבת קודם את השם
                                            אבל אפילו שזה נראה המערכת חייבת בצורה של קודם מספר ואז שם
                                            תנסה ותעדכן

                                            0 ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון