אני הגדרתי את המערכת SIP למודל תור וזה לא עובד
-
אני הגדרתי את המערכת SIP למודל תור וזה לא עובד שמתי בקובץ queue את SIP-וטלפון של מרכזיה אבל שאני מתקשר זה שולח אותי לתפריט הראשי זה מה שהגדרתי בהגדרות
type=queue
musicclass=default
announce-holdtime=yes
context=IVR2_QueueExit9
השמח לתשובות -
@אנחנו-ננצח תראה מה הגדרת בקובץ queue.ini אולי ככה נוכל להבין מה מקור התקלה
-
@הרב כתב באני הגדרתי את המערכת SIP למודל תור וזה לא עובד:
@אנחנו-ננצח תראה מה הגדרת בקובץ queue.ini אולי ככה נוכל להבין מה מקור התקלה
SIP-0700000000 זה מה שהגדרתי כמובן את המספר הטלפון של עמרכת
-
@אנחנו-ננצח זהו או עוד הגדרות?
-
-
@אנחנו-ננצח אני חושב שתנסה להוריד את ההגדרה הזאת:
context=IVR2_QueueExit9כי זה מצריך גם הגדרה בקובץ queue.ini ואולי זה משבש את המהלך
תנסה גם להכניס טלפון נייד ותבדוק אם זה מחייג אליו -
@הרב ברוך ה הצלחתי תודה רבה
-
א אנחנו ננצח סימן נושא זה כנפתר ב
-
א אנחנו ננצח סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
א אנחנו ננצח סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אנחנו-ננצח מה הייתה הבעיה?
-
@הרב כתב באני הגדרתי את המערכת SIP למודל תור וזה לא עובד:
@אנחנו-ננצח מה הייתה הבעיה?
לא הגדרתי את השם הקבוץ כמו שצריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות