חדר ועידה שכל אחד יכול לנהל
-
אני צריך חדר ועידה שכל אחד יכול לנהל, ולא רק מנהל שחתם על התופס
אז עשיתי שלוחת ניהול חדר ועידה, אבל יש בעי' שרק 3 או 4 משתתפים יכולים להכנס
כתבתי ככה:type=confbridge title= conf_bridge_type=adminהאם יש דרך שהרבה משתתפים יוכלו להיכנס לשלוחה זו?
-
ח חסיד נאמן סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@חסיד-נאמן
יש לי אפשרות בשבלך
אם אתה רוצה -
@אברהם-נ
מה? -
@חסיד-נאמן
אמרתי שנראה לי שאני יכול לעזור לך
אבל בפרטי -
@אברהם-נ
לא רוצה לשלם, זה בסדר
תודה -
@חסיד-נאמן
אני לא רוצה כסף אם אפשר לעזור ליהודי למה לא
רק חבל לנהל את השיחה כאן
אם אתה רוצה תשאיר פה מייל ואולי אני יכול לעזור לך -
@חסיד-נאמן כתב בחדר ועידה שכל אחד יכול לנהל:
אני צריך חדר ועידה שכל אחד יכול לנהל, ולא רק מנהל שחתם על התופס
אז עשיתי שלוחת ניהול חדר ועידה, אבל יש בעי' שרק 3 או 4 משתתפים יכולים להכנס
כתבתי ככה:type=confbridge title= conf_bridge_type=adminהאם יש דרך שהרבה משתתפים יוכלו להיכנס לשלוחה זו?
לא יודע אם עדיין רלוונטי, בכ"מ ניתן להגדיר כך:
בשלוחה 1 תגדיר:type=confbridge title=חדר ועידה confbridge_live_no_goto=1בשלוחה 1/1:
type=confbridge conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות