איך להפריד מספר משני מהמערכת הראשית
-
אשמח לשמוע האם ניתן להפריד את המספר המשני של המערכת מהמערכת הראשית ולהפוך אותו למערכת בפני עצמה. תודה רבה מראש.
-
@יהודה-ו
אני ממליץ לך לא לעשות על כאלא דברים קטגריה על פורום אלא אתה צריך לעשות שאלות ועזרה עדדית וכ''ו- לא נראה לי שיש כזה דבר אולי ע''י שירות לקחות בטלפון או במייל יוכלו לעשות את זה
אבל סתם כך מה חשוב לך דווקא את המספר המשנה ? תפתח קו חדש
- לא נראה לי שיש כזה דבר אולי ע''י שירות לקחות בטלפון או במייל יוכלו לעשות את זה
-
@אברהם-נ
אני ממליץ לך לא לעשות על כאלא דברים קטגריה על פורום אלא אתה צריך לעשות שאלות ועזרה עדדית וכ''ו - לא הבנתי את כוונתו.אני רוצה להפריד את המספר המשני כי הוא קו של בזק שפתוח לכשרים, וחבל לי סתם לקנות חדש.
-
@יהודה-ו כתב באיך להפריד מספר משני מהמערכת הראשית:
אני ממליץ לך לא לעשות על כאלא דברים קטגריה על פורום אלא אתה צריך לעשות שאלות ועזרה עדדית וכ''ו - לא הבנתי את כוונתו.
תסתכל בתמונה תראה שלמעלה כתוב על פורום
זה בעצם הקטגריה של הנושא
אז אני אומר שבפעם הבאה תפתח נושא על קטגריה אחרת כגון שאלות ועזרה עדדית וכ''ו
אני מקווה שהבנת
@יהודה-ו כתב באיך להפריד מספר משני מהמערכת הראשית:
אני רוצה להפריד את המספר המשני כי הוא קו של בזק שפתוח לכשרים, וחבל לי סתם לקנות חדש.
אולי בשירות לקחות יוכלו לעשות את זה
-
@אברהם-נ תודה רבה !!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות