סקר
-
למה תמיד לי לא מצליח כלום......
עשיתי שלוחת סקר (בהמשך אכתוב את ההגדרות
העליתי שאלה וחמש תשובות, שיניתי את שמם ל-Q וA עם מספר
ו.... הוא לא רוצה להשמיע
מדוע? מה עשיתי לו רע?
תודהההגדרות type=seker_questions Q1_key_ok=12345 say_q_number=no Q1_allow_unlisted_number=yes enter_Q1_end_time=2024-01-02-18-00-00 enter_Q1_end_time_play_close=yes Q1_hearing=question_play say_participants=percentage seker_questions_numbers=1 seker_questions_patch=1/4
-
-
@אברהם-נ הוא עשה את זה בגלל שהוא יודע שיש משתמשים מתקדמים שלא מעניין אותם ה'עזרה הדדית' למתחילים וכאן, ב'עזרה הדדית' למתקדמים, הם מסתכלים יותר פעמים ויכולים אולי לעזור לו.
-
ללא לשנות כלום, זה התחיל לעבוד
מראה על איזה באג
(ואגב ניסיתי בכמה שלוחות, בגלל שלא עבד ניסיתי אחר ושוב, וכולם נפתחו פתאום) -
פוסט זה נמחק! -
@zxc אם נפתרה לך הבעיה, כדאי שתשנה את ה"לא נפתר" ל"נפתר"!
-
Z zxc סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות