ואצפון איי וי אר
-
פתחתי וואצפון רגיל, וכשאני נכנס לאתר הניהול זה מערכת איי וי אר עם הגדרות מסודרות (שלחות וכו')
מה הפשט? חדש? -
@זעליג
שדרוג חדש של ימות המשיח -
@אלוף שדרוג למי שמתמצא ואפי' קצת באיויאר
אבל למי שלא מתמצא, זה גורם לבלבול רציני -
@זעליג
עד היום גם מי שמתמצא וגם אלה שלא, לא יכלו לשלוט בהגדרות הוואצאפ, מהיום לפחות מי שמתמצא קצת יכול, -
@זעליג מי שלא מתמצא לא חייב לגעת בהגדרות

-
למשל, אי אפשר להוסיף אנשים דרך האתר
כי זה עובד על רעיון 'הזמנת מספר לרשימת צינתוקים' - והרי אי אפשר להוסיף ידנית לרשימת צינתוקים -
עין כאן שכבר נידוש נושא זה https://f2.freeivr.co.il/post/114821
-
@זעליג מעניין, כי אני פתחתי מערכת וואצאפון חדשה וזה היה כרגיל. ||יכול להיות שזה רק אצל חלק?||
-
@שוינא-מתונ-עס
השאלה מתי פתחת
אם פתחת לפני שעשו את זה אז זה לא משתנה
רק מי שפותח אחר ששנו את זה
זה כמו איי וי אר -
@אברהם-נ פתחתי אותה אתמול
-
@שוינא-מתונ-עס יכול ליהות שאפשר רק דרך האתר ניהול
-
בקו הכל אותו דבר
רק באתר שונה - ובגדול -
@שוינא-מתונ-עס
אם אתה מדבר על הקו בעצמו אני לא יודע אם זה השתנה ואני לא מאמין שזה ישתנה
רק באתר הניהול זה כמו איי וי אר 2 וכ''ו -
@אברהם-נ זה מה ש @גיחצי-בומבה ענה, תודה גם לך.
-
@אברהם-נ גם הקו בעצמו השתנה, הן בקריינות, והן בשלוחת הניהול, והן בשלוחת הצינתוקים / השתקת צינתוקים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות