מודול ראוטינג, הפנית המחייג לשלוחה אחרת כשאין מענה
-
יש לי בטלפון האישי הפנית שיחה לתא קולי שזה בעצם שלוחה במערכת בימות, ובטלפון מוגדר לי שאחרי 20 שניות יופנה המחייג לתא קולי.
ומה שקורה לי, שבשלוחות הראוטינג במערכת, כשאין מענה, המחייג מופנה לשלוחת התא קולי שלי, במקום לתא הקולי המיוחד שפתחתי עבור הראוטינג, ולא משנה כמה זמן המתנה אני מגדיר, תמיד הוא הולך לפי מה שמוגדר לי במכשיר הטלפון, ז"א, שגם אם אני מגדיר בטלפון שיופנה לתא קולי אחרי 30 שניות, ובשלוחת הראוטינג אני מגדיר שיעבור לתא קולי אחרי 10 שניות, עדיין כשמאזין מחייג אלי דרך שלוחת הראוטינג, הוא מופנה לתא קולי שלי. ולא לתא קולי של הראוטינג.
מישהו מבין למה זה קורה?
והאם אפשר להתגבר על זה?
תודה רבה. -
-
@613-0
כמובן, ולמרות זאת הוא מפנה את המחייג לשלוחת התא קולי, (התא קולי היא שלוחה מספר 999). זה כאילו שהשיחה עוברת לרשת הוט מובייל (התוכנית שלי בטלפון היא הוט מובייל), והיא זו שקובעת לאן השיחה תופנה.
הכוונה שלי שההגדרה שאני מגדיר בטלפון גוברת על ההגדרה שאני מגדיר בשלוחה.
[אני ראיתי פעם מישהו שכתב על זה באיזשהוא מקום, וכמה שלא חיפשתי אני לא מוצא את זה, כמדומני הכותב היה משתמש בשם @avraham @avramk100 אם זה לא אתם, תסלחו לי על התיוג. אני די נואש. -
@בעזרת-ה איזה הגדרות הגדרת בשלוחה?