לשונית התראות דפדפן
-
מה זה הלשונית הזה?
-
@אויבער-חוכעם (פעם) יכלו לקבל התראות על הודעות חדשות מהפורום, כיום אין כזו אפשרות...
-
@613-0 אז למה לא מורידים אותה?
-
@אויבער-חוכעם אולי אין אפשרות
-
@613-0 כתב בלשונית התראות דפדפן:
@אויבער-חוכעם אולי אין אפשרות
יש אפשרות
וגם יש כיום תוסף רשמי של nodebb (תוכנת הפורום) להתראות דפדפן
למה לא עושים את זה? שאלה טובה -
@צדיק-תמים אבל מה זה עושה ההתראות דפדפן, מתי זה מתריע?
-
@אויבער-חוכעם מתי שמקבלים התראה בפורום... (הזכרת שם משתמש, לייק וכו')
-
@613-0 מה הכוונה, כאילו כל פעם שאני מקבל התראה בפורום אז אני מקבל התראה גם בדפדפן?
איפה אני רואה את ההתראות של הדפדפן? -
@אויבער-חוכעם אם אני לא טועה זה כמו התראת ווינדוס בצד המסך וציפצוף,
זה כבר לא קשור לפורום או לימות המשיח ולכן אני חושב שמוטב ונסיים את הדיון,
לילה טוב -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות