בעיה בהפנייה ל SIP
-
הגדרתי הנייד האישי שלי כ הפנייה ל מערכת תוכן ושלוחה ראשית מוגדר כ SIP
זה הגדרותtype=sip account_dial_extension=200,300 sip_music_on_hold=24870_NGAT sip_timeout=20 ;סיום sip_dial_end_go_to=hangup sip_no_answer_goto=2 sip_timeout_goto=2ואם מתקשרים אלי אישי ואני מפנה למערכת, זה מתקשר פעמיים לשלוחה של הSIP ורק אח"כ עובר לשלוחה 2
מה שמוזר זה שבפעם הראשונה שומעים את המוזיקה בהמתנה, ובפעם השנייה לא שומעים כלום
יש לציין כי בחיוג ישיר למערכת (ללא הפנייה) אין את הבעיה , וכן ניסיתי לשחק עם הזמן חיוג, עשיתי כך sip_timeout=15
גם לא הבעיה רק מ19 שניות ומעלה, עושה לי הבעיה
@הרב המומחה ב SIP, מה יכול להיות הבעיה? -
@א-גוטן כתב בבעיה בהפנייה ל SIP:
account_dial_extension=200,300
מה זה השורה הזאת?
כי אני גם עשיתי כזה דבר בעזרתך ועשיתי בלי השורה הזאת והכל טוב
יכול להיות שזה מה שעושה את זה -
@א-גוטן לא כ"כ הבנתי מה אמור להיות ומה בפועל קורה
וכן מה זה אומר מתקשר פעמיים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות