מקש 0 בהשמעת קבצים השתנה
-
@יעקב-ב כתב במקש 0 בהשמעת קבצים השתנה:
דרך אגב גם במערכות עם פחות דק' זה גם עובד, וא"א להסיר.
אני הסרתי אצלי
-
@zxc אשמח אם תסביר לי איך, מה שמת איזו הגדרה,
את זה ניסיתי בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית, ולא הולך
control_play0=playback_speed_normal -
@יעקב-ב
אני שמתי הגדרה זו
control_play0=tfr_say_listening_data
אבל בעיקרון כל הגדרה צריכה לעבוד -
@zxc טוב נסיתי מה שאתה שמת, (דרך אגב מה אומרת ההגדרה הזאת)
ניסתי גם לשים control_play0=noop,
ו... כלום לא השתנה, 0 עובדשמתי את זה ב ivr.ini בשלוחה הראשית
-
@יעקב-ב לא יודע, אני שמתיו בכמה שלוחות
(ההגדרה היא שיוכלו לשמוע כמה שמעו את ההודעה) -
@zxc לא צריך לשים את זה ב ivr.ini בשלוחה הראשית ?
רק היכן ? -
@zxc דרך אגב עוד דבר
מה לא שמעתי כזה דבר, מי ישמע כמה הקשיבו לקובץ, כל השומעים או המנהל, -
@יעקב-ב בEXT של שלוחות השמעת קבצים
-
@יעקב-ב כתב במקש 0 בהשמעת קבצים השתנה:
@zxc דרך אגב עוד דבר
מה לא שמעתי כזה דבר, מי ישמע כמה הקשיבו לקובץ, כל השומעים או המנהל,עיין כאן באמצע
-
@zxc כעת שמתי control_play0=tfr_say_listening_data
ב EXT של שלוחה מסוימת במערכת שוודאי לא עברתי 30000 ולא תופס -
@zxc נסתי לשים את זה control_play1=tfr_say_listening_data (לחצן 1 זה עובד ואומר לי כמה הקשיבו להודעה, (דרך אגב דבר נפלא אם תהיה כזאת אופציה רק למנהל)) החלפתי את האחד ל 0 נהיה כלום ממשיך
לדיווח על וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות