העברת הקלטה
-
הגדרתי כך וכשאני נכנס לשלוחה ולוחץ על 2 זה לא מעביר לי לשלוחה Star/1 מה אני כן צריך לעשות
type=playfile admin_options_open=yes control_play1=restart playfile_control_play_file_move=Star/1 control_play3=delete_file control_play4=change_playback_speed_plus control_play5=wait control_play6=change_playback_speed_minus control_play7=volume_plus control_play8=minus control_play9=volume_minus control_play0=playback_speed_normal control_play_moreA1=plus control_play_moreA2=play_options control_play_moreA3=file_location title=תגובות -
@שמואל-9 אב בכלל כתוב פה משהו על הקשה של 2 שזה יקרה?
-
@שמואל-9 צריך להגדיר:
control_play2=file_move playfile_control_play_file_move=Star/1הרשאות להעברת הקובץ:
להגדרת ההרשאות לפי משתמשים, כאן.
להגדרה שכולם יוכלו להעביר את הקובץ:file_move_open=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות