בנית מרכזיה טלפונית
-
אני צריכה לבנות מרכזיה טלפונית שבשעות מענה יהיה מענה ע"י נציג ובשעות שאין מענה יהיה ניתן להשאיר הודעה עם שם וכתובת מייל ואוטומטית יכנס למערכת וישמר וישלח מייל אוטומטי חוזר ללקוח לפי הכתובת
יש לכם איך לעזור לי? -
@TALKIT כלומר את לא צריכה שיהיה תפריט בכניסה למערכת, אלא שישר יעברו למענה ע"י נציג בשעות המענה נכון?
-
@הרב נכון
-
-
@הרב הנציג יושב במשרד
אבל אני צריכה שזה יהיה על מספר מסוים שכבר קיים כי העסק הוא לחוצניקים ז.א. המשרד בארץ אבל הטלפון הוא מספר אמריקאי והלקוחות הם רובם ככולם משם -
-
@TALKIT כתב בבנית מרכזיה טלפונית:
@הרב הנציג יושב במשרד
אבל אני צריכה שזה יהיה על מספר מסוים שכבר קיים כי העסק הוא לחוצניקים ז.א. המשרד בארץ אבל הטלפון הוא מספר אמריקאי והלקוחות הם רובם ככולם משם@TALKIT זה לא הבעיה כי פשוט מגדירים שהמערכת תחייג למחשב או לטלפון IP
-
@הרב אז איך תכלס מתחילים?
-
@TALKIT אני רק צריכה לדעת איך מתחילים ואז אשתדל להסתדר.
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!