השהיית שלוחה
-
צריך בדחיפות עזרה בהשהיית שלוחה במערכת ימות המשיח
תודה רבה -
@זכות-הרבים מה הכוונה השהיית שלוחה?
שלא תהיה פעילה לזמן מסוים? -
@זכות-הרבים
איזה עזרה אתה צריך ?
תפרט בדיוק מה שאתה צריך
אם אתה רצה שנעזור לך -
@אברהם-נ פשוט, להשהות שלוחה מסוימת שקיימת בקו לתקופה קצרה ואח"כ כשארצה אוכל לבטל את ההשהייה
-
@זכות-הרבים
אז נראה לי שהכי טוב יהיה שתעשה שיוכלו להיכנס לשלוחה רק אם סיסמה -
@אברהם-נ איך עושים את זה?
-
@זכות-הרבים
עיין כאן
ובפעם הבאה במקום לשאול תחפש קצת ותמצא כמעת כל מה שאתה צריך ואם לא תמצא אז תשאל
סתם כך ממליץ לך לעיין קצת כאן באינדקס קישורים -
@זכות-הרבים
אתה יכול אולי לעשות את זה גם דרך זמני כניסה לשלוחה וזמני סגירה עיין כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות