שיתוף קבצים למערכת שלי
-
כיצד אוכל לשתף קבצים למערכת שלי,
כשאני לוחץ על*3 במערכת אחרת ומקיש פרטי מערכת נאמר לי שהשלוחה אינה עובדת או אינה השמעת קבצים וזה לא נכון. אשמח להסבר מפורט... -
@0796069755
זה בעיה קיימת לאחרונה
תנסה להגדיר שיוכלו לעשות שיתוף ללא סיסמת הניהול -
@תפארת-יעקבב איך?
ובאיזה שלוחה -
@0796069755
את ההגדרה יש לשים אך ורק בקובץ ivr.ini במערכת היעד של השיתוףcopy_link_no_password=all -
0 0796069755 סימן נושא זה כנפתר ב
-
0 0796069755 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@0796069755 נראה לי שהשיתוף לא עובד בין מערכות עם שרת שונה
-
@0796069755 זה קורה רק כשהשרתים לא תואמים, אין שום תקלה כמו ש''כ למעלה
-
@השפן-הקטן
לא נראה לי,
פעם זה היה כך,
אבל ימות עשו שאפשר לשתף גם משרתים שאינם תואמים,
אני לא אומר א"ז מידיעה אלא מזיכרון, לפי מה שפעם בדקתי -
@0796069755 כתב בשיתוף קבצים למערכת שלי:
כיצד אוכל לשתף קבצים למערכת שלי,
כשאני לוחץ על*3 במערכת אחרת ומקיש פרטי מערכת נאמר לי שהשלוחה אינה עובדת או אינה השמעת קבצים וזה לא נכון. אשמח להסבר מפורט...-יכול להיות שהמערכת שלך במבזק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות