איך אני יוצרת שלוחה פנימית בשלוחה קיימת ושומרת על הגדרות השלוחה הקיימת. אפרט: יש לי שלוחה 2 מוגדרת כבר במערכת אני רוצה אותה בשלוחה פנימית2.2 איך אני מוסיפה תפריט ושלוחה 2.1 בלי לפגוע בהגדרות השלוחה?
-
תגובה: שינוי מספר לשלוחה
-
@dvora
כבר היה נושא כזה [לחדשים עיינו בתקנון שלא פותחים פוסטים כפולים אלא אפ' להגיב],
ופשוט: יוצרים את השלוחה שרוצים שתאכלס את השלוחה הנ"ל-תפריט,
ואח"כ עושים גזור לשלוחה [עדיף באתר החדש]- והדבק בתוך שלוחת התפריט.
לשים לב שאין שלוחה קיימת בתפריט עם אותו שם\מספר כי אחרת זה פשוט דורס את הקיימת, -
@דוד-כ 1. חיפשתי פוסט לפי מילות מפתח והביא דומים ולא מספיק מדויקים לשאלה. (אני מקוראי הכללים)
אולי באמת צריך לחייב באתר הכנסת תגיות לשאלות מאפשר חיפוש מדויק.
2**. תודה רבה!**
3. באמת אחרי ניסוי ותהיה וטעיה הצלחתי. חיפשתי לקצר את מסלול הת-טעיות. -
@dvora
באגב בכותרת שמים כותרת ולא את הפוסט עצמו,
וגם תסמני את הנושא כנפתר, -
D dvora סימן נושא זה כנפתר ב
-
תודה.
למדתי עוד משהו.... -
-
D dvora סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות