יצירת קובץ TTS
-
@בן-ציון-1
עניתי לך שזה לא קשור לנושא כאן -
@בן-ציון-1
אתה צריך קודם למחוק את הM1000 הקיים ורק אחר להעלות קובץ TTS הוא לא מחליף קובץ קיים -
@קובי-י
מחקתי
עדין לא עובד -
@בן-ציון-1
תעלה את הקובץ עוד פעם אחרי שמחקת -
@קובי-י
העלתי אחרי שמחקתי
השאלה יש איזה פקודה כדי להשמיע? -
@בן-ציון-1
לא
תמחק את ה M1000 הקיים, גם את ה M1000 של קובץ TTS שלא יהיה שום הודעת תפריט, בכלל.
ואז תעלה את הקובץ מחדש -
@קובי-י כתב ביצירת קובץ TTS:
@בן-ציון-1
לא
תמחק את ה M1000 הקיים, גם את ה M1000 של קובץ TTS שלא יהיה שום הודעת תפריט, בכלל.
ואז תעלה את הקובץ מחדשעשיתי כך ולא עזר
-
@בן-ציון-1
או שתעלה צילום מסך,
או שתבדוק טוב שאתה על השלוחה הרצוייה.
אין שום סיבה לזה -
@קובי-י

-
@קובי-י כתב ביצירת קובץ TTS:
@בן-ציון-1
לא
תמחק את ה M1000 הקיים, גם את ה M1000 של קובץ TTS שלא יהיה שום הודעת תפריט, בכלל.
ואז תעלה את הקובץ מחדשאז כן היה צריך פקודה
https://f2.freeivr.co.il/post/78553 -
@בן-ציון-1
לא, זה רק איזה קול או מהירות וכדו'
אבל לא צריך שום הגדרה -
@בן-ציון-1
בכל מקרה הסתדר? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות