מודול שליחת וקבלת sms
-
יש אפשרות לעשות שלוחה שתשלח הודעות sms לכל מספר ממספר הטלפון של המתקשר (כך שזה לא יעלה ביחידות), ושלוחה נוספת בה יוקראו כל ההודעות שנשלחו למספר הטלפון של המתקשר?
אם אפשר - צינתוקים למספרים כשרים בלבד כשמגיעה אלייהם הודעה... -
ה המתמחה סימן נושא זה כשאלה ב
-
איך תוכל לשלוח סמס ללא חיוב יחידות???
-
-
@המתמחה אמר במודול שליחת וקבלת sms:
@המתמחה אמר במודול שליחת וקבלת sms:
ממספר הטלפון של המתקשר
לא באמת ריאלי כן?,
ימות לא יושב על המכשיר שלך זה יכול לשלוח הודעות עם זיהוי המספר שלך אבל זה מהמערכת שלהם כך שתמיד זה יעלה יחידות.... -
כך שתמיד זה יעלה יחידות....
מצטער שאני מקפיץ נושא ישן פשוט נראה לי שכאן הכי מתאים
בעבר הייתה מערכת ששולחת SMS ואם זה עולה כסף אז איך עשו מערכת כזו בחינם? -
@yeh כתב במודול שליחת וקבלת sms:
בעבר הייתה מערכת ששולחת SMS ואם זה עולה כסף אז איך עשו מערכת כזו בחינם?
נכון שהיתה כזאת מערכת,
- זה היה מערכת של ימות.
- זה כן עלה יחידות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות