אפשרות להגדרה בשלוחה שתבטל את limit call seconds [הגבלת זמן שהיה בשלוחה]
-
יש אפשרות של הגבלת זמן שהיה בשלוחה limit call seconds
היה כדאי גם לפתח את האופציה הנגדית, שאם ייכנס אח"כ לשלוחה מסויימת נוכל להגדיר בה
limit call seconds=NO
או משהו דומה, וזה יתאפס, כי לעיתים עושים הגבלה ואח"כ הלקוח עובר למקומות נוספים ולא תמיד רוצים שתינתק השיחה
למשל אם עושים תפריט תורמים
לתרומה אוטומטית הקישו 1 למעבר לנציג הקישו 2
ולא רוצים שבמעבר לנציג יתנתק תוך כדי שיחה, בעוד שבשאר השלוחות כן מגבילים לזמן מסויים שלא יישאר בטעות חיוב גדול מידי [בקמפיין פתוח]וכן בעוד סיטואציות שונות שפיתוח זה יקל מאוד
תודה רבה