איך מעבירים הקלטות לשלוחה . אני פתחתי שלוחת הקלטות בשלוחה 2 ואני רוצה שהם יעברו לשלוחה 1 וזה לא עובד לי איך אני עושה שזה יעבור לשלוחה
-
פוסט זה נמחק! -
נמחק לך ה
-
@הכוכב-הנודד
תעתיק מה ששלחתי להגדרות מתקדמות ותעשה שמור! -
תעתיק מה ששלחתי להגדרות מתקדמות ותעשה שמור!
לא עזר
-
@הכוכב-הנודד
זה עשה לי את שלוחה 1 תפריט -
@הכוכב-הנודד
באתר זה מראה לי את ההודעת אבל בקו זה אומר לי תפריט -
@הכוכב-הנודד
מה תפריט, איזה שלוחה? -
@קובי-י
באתר הגדרתי שלוחה 1 השמעת קבצים 2 הקלטות. העתקתי את מה שכתבת
להגדרות שלוחה 2 והקלטתי בקו ראיתי את ההקלטות באתר אבל בקו שלוחה 1 אמר תפריט אנא הקישו וכו
תודה על כל העזרה אין מילים -
@הכוכב-הנודד
הצלחתי! תודה על כל העזרה וסליחה -
@הכוכב-הנודד
שלוחה 1 לא היה מוגדר השמעת קבצים.
זה הכל. -
@קובי-י
זה היה מוגדר במאפיינים ולא בהגדרות מתקדמות -
@הכוכב-הנודד
זה אותו דבר, פשוט המאפיינים מגדיר אוטומטי את הגדרות מתקדמות. -
@קובי-י
אין כמו הסבלנות שלך
מי כעמך ישראל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות