יחידות שיחה
-
שלום פתחתי קו IVR2 וזה כותב לי שאין לי יחידות יש לי אופציה לקנות ב27 ש"ח רציתי לשאול מה זה יחידות ולשם מה זה נצרך ולמה לא מקבלים את זה ביחד עם הקו
-
@נחמיה-הרעב
יחידות זה בגדול לצורך שליחת הודעת קמפיין או צינתוק דרך שיגור הודעות (יש גם צינתוק חינמי שהמאזין צריך לאשר צינתוק, ובזה אין צורך ברישום לצינתוק.)
זה בגדול
בכל מקרה שיהיה לך המון הצלחה בתחילת הדרך -
@קובי-י כמה צינתוקים נכנס ביחידה אחת
-
@נחמיה-הרעב
10 צינתוקים
ושליחת הודעה זה מינימום יחידה לדקה ראשונה ואז מחושב לפי הדקות של ההודעה. -
@נחמיה-הרעב כתב ביחידות שיחה:
@קובי-י כמה צינתוקים נכנס ביחידה אחת
זה תלוי באורך הצינטוק בעקרון זה יחידה לדקה שיחה.
אבל יש אופציה לשלוח צינטוק בעלות של 0.1 יחידה למספר! -
@יוסף-ח
כן הוא שאל צינתוק,
ולכן תיקנתי -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות