שיחזור שלוחה
-
@NN
תיכנס בסל המחזור ושם יש לך את הכל -
נכון אז איך אני מעלה את זה חזרה לקו
-
@NN
העתק - הדבק -
את כל השלוחה?
-
@NN
מה שאתה רוצה לשחזר
אתה יכול גם את כל השלוחה -
תודה אני ינסה מקווה שיצליח
-
@NN
רק ממליץ לך בשביל הסדר להגיב בלחצן "תגובה" כאן מתחת הפוסט הזה ולא בלחצן "תגובה" למעלה.
ככה זה מתייג אותי, (למעשה את מי שענה לך פעם אחרונה.) -
@קובי-י איפה אני עושה את ההדבק
-
@NN
אתה יכול לעשות את זה באתר החדש זה יהיה יותר קל לך -
@אברהם-נ כן אבל אם אני רוצה להדביק את כל השלוחה בתפריט הראשי איך אני עושה את זה
-
@NN
אתה עומד על השלוחה הראשית ועושה פשוט הדבק.
אם השלוחה שאתה משחזר זה 1. תעמוד על שלוחה ראשית תעשה הדבק וזה יהיה השלוחה 1 בשלוחה הראשית,
שים לב זה ימחוק שלוחה מס ' 1, (אם קיים) -
@NN
הסתדרת? -
@קובי-י עשיתי את זה וזה לא מדביק
-
@NN
תעשה ריענון דפדפן -
@קובי-י מה זה אומר
-
@NN
תעבור לשיחות נכנסות ואז תחזור למערכת תוכן (לרענן את הדף) -
@קובי-י זה לא עוזר אולי בגלל שאני באתר הישן
-
@NN
תעשה צילום מסך איך אתה מעתיק ומדביק. -
@קובי-י איך עושים
-
@NN טוב אני צריך לסגור תודה על כל העזרה אני ינסה כבר פעם אחרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות