ניהול תפריט כוכבית דרך הטלפון
-
מישהו יודע האם זה אפשרי
-
@המנייעס כתב בניהול תפריט כוכבית דרך הטלפון:
מישהו יודע האם זה אפשרי
אפשרי, פשוט השם של השלוחה צריך להיות Star.
-
@יוסף-ח
דרך הטלפון אני מתכוון
ב0 בניהול המערכת דרך הטלפון נסיתי ולא הצלחתי -
@המנייעס כתב בניהול תפריט כוכבית דרך הטלפון:
@יוסף-ח
דרך הטלפון אני מתכוון
ב0 בניהול המערכת דרך הטלפון נסיתי ולא הצלחתיא"א דרך הטלפון (למעט קוי הגדרות מתקדמות)!
להבא שאלות מהסוג הזה לשאול בשאלות ועזרה הדדית!
-
@יוסף-ח
אין שום קומבינה?@יוסף-ח כתב בניהול תפריט כוכבית דרך הטלפון:
להבא שאלות מהסוג הזה לשאול בשאלות ועזרה הדדית!
מה לעשת יש אנשים שעונים רק אם זה בפרום משתמשים מתקדמים
-
@המנייעס
אתה יכול להיכנס לשלוחת התפריט לדוגמא שלוחה ראשית ואז להיכנס לשלוחה (מקש 8 ) ואז ללחוץ על כוכבית זה יאמר שלוחה .. והכוונה לשלוחה כוכבית. -
@המנייעס כתב בניהול תפריט כוכבית דרך הטלפון:
@יוסף-ח
אין שום קומבינה?@פיסטוק-פרווה הביא לך קומבינה!
@יוסף-ח כתב בניהול תפריט כוכבית דרך הטלפון:
להבא שאלות מהסוג הזה לשאול בשאלות ועזרה הדדית!
מה לעשת יש אנשים שעונים רק אם זה בפרום משתמשים מתקדמים
אז בגלל זה ניצור בלאגן ונשאל שאלות שלא קשורות לקטגוריה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות