מעבר לשלוחה 'הבאה בתור' לאחר סיום ההשמעות
-
אני הגדרתי את ההגדרות שכתובות בשרשור השמעת קבצים וזה חוזר לי בסיום ההודעות לתחילת ההודעות באותה שלוחה , מה עושים ?
ההגדרות שהגדרתי שמתי בשלוחה הראשית בתקייה ivr וזה לא עובד לי
playfile_end_goto_ext_next=yes
ניסיתי בנוסף להגדיר את אותה ההגדרה בשלוחה של ההשמעות קבצים עצמה וגם זה לא עזר לי וגם ששמתי בתפריט שלפני ההשמעות קבצים זה לא עבד -
@קו-הרהיטים כתב במעבר לשלוחה 'הבאה בתור' לאחר סיום ההשמעות:
אני הגדרתי את ההגדרות שכתובות בשרשור השמעת קבצים וזה חוזר לי בסיום ההודעות לתחילת ההודעות באותה שלוחה , מה עושים ?
ההגדרות שהגדרתי שמתי בשלוחה הראשית בתקייה ivr וזה לא עובד לי
playfile_end_goto_ext_next=yes
ניסיתי בנוסף להגדיר את אותה ההגדרה בשלוחה של ההשמעות קבצים עצמה וגם זה לא עזר לי וגם ששמתי בתפריט שלפני ההשמעות קבצים זה לא עבדעיין שוב כאן, לא הגדרת את ההגדרות הנכונות...
-
@יוסף-ח
ככה כתוב וזה מה שעשיתי -
@קו-הרהיטים כתב במעבר לשלוחה 'הבאה בתור' לאחר סיום ההשמעות:
@יוסף-ח
ככה כתוב וזה מה שעשיתיוזה לא עובד?
א"כ אז באמת זה באג!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות