שידור חי מהרדיו בקו
-
@המנייעס תודה רבה, אפשר קישורים של ההגדרה שנמצא באתרים של הרדיו השונים בשביל להעתיק באתר?
-
@דוד-20
הוא אשר אמרתי ( שאלתי ) ...
מאיזה רדיו /אתר אתה משדר ומשם קח לך את הקישור
כמבואר כאן בסירטון -
@המנייעס
קול חי מיוזיק
קול פליי
קול חי -
@דוד-20
אני לא מבין משהו לא ברור בסירטון ??? -
@המנייעס
לא מוצא את ההגדרה שצריך להוסיף באתר הניהול -
@דוד-20
מה אתה לא מוצא ??? -
@המנייעס
את הקישור בשביל להפעיל את השידור חי -
@דוד-20
זה מה שאמרתי לך הקישור אתה לוקח מהאתר של הרדיו כמבואר בסירטון
אני אין לי את הקישורים כי האתרים של רדיו חסומים לי בנטפרי קהילותנ.ב. אגב נראה לי שהסברתי ככל יכלתי ואין טעם עוד לשבש את הפרום
אתה צריך לקחת את קישור הסימטרינג של האתר של הרדיו ולהעתיק באתר של ימות
כמו שכתבתי לך למעלה אם גם לך חסום האתר של הרדיו תבקש מחבר -
@המנייעס
הצלחתי -
@דוד-20
יופי ....

אגב מה הספר של הקו אם אפשר לבקש
אם זה פתוח לציבור כמובן -
פוסט זה נמחק! -
ד דוד 20 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ד דוד 20 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@דוד-20
עכשיו עצה טובה קא משמע לן תמחק את המספר מהפורם כי וועדת הרבנים
חורשת את הפורום ויחסום לך את זה מיד -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות