ניתוב למערכת אחרת
-
עשיתי ניתוב למערכת אחרת של ימות וזה רק מצלצל ללא כניסה למערכת
ניסיתי כמה מערכות והתוצאה שווה
המספר היחיד שזה מעביר לי הוא המספר של ימות
עשיתי כך
|-type=routing_yemot
routing_yemot_number=
אולי צריך לעשות אחרת
תודה מראש לכולם -
@יו כתב בניתוב למערכת אחרת:
עשיתי ניתוב למערכת אחרת של ימות וזה רק מצלצל ללא כניסה למערכת
ניסיתי כמה מערכות והתוצאה שווה
המספר היחיד שזה מעביר לי הוא המספר של ימות
עשיתי כך
|-type=routing_yemot
routing_yemot_number=
אולי צריך לעשות אחרת
תודה מראש לכולםכנראה שהמספרים שאתה מפנה אליהן הגדירו שא"א להפנות אליהם שיחה בראוטינג ימות!
או שזה מספר שהוא לא בימות המשיח/חברת בת...אפשר להפנות בראוטינג ימות רק למספרים שבחברת ימות המשיח/חברת בת, שמוגדר במערכות השניות שאפשר להפנות אליהם את השיחה ממערכות אחרות!
-
@יוסף-ח
תודה
אבל אני יודע שיש קוים שמפנים לקו זה
אולי יש להם כמה מספרים וחלקם כן אפשר לנתב
תודה בכל מקרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות