שליחת הקלטות למייל לוקח הרבה זמן
-
עשיתי בשלוחה 9 אפשרות להקלטות שיחה, ולאחמ"כ יופנה למייל.
עשיתי עוד שלוחה B שנמצא בתוך שלוחה 9 שהוא נותן ניתוק שיחה.לאחרונה התחיל לשלוח את ההקלטות למייל הרבה זמן לאחר ההקלטה.
(לדגו' אתמול ביצעתי נסיון והוא שלח אחרי כ-5 שעות מאז ההקלטה)
כאן כתוב הקוד.
אולי צריך לשנות משהו.
אשמח לפיתרוןקוד type=record hangup_insert_file=yes ;שומר הקלטה גם אם לא הקישו# record_ok=# say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/9/B ;פקודת ניתוק שיחה נמצאת בשלוחה B emeil_send=yes email_name=תא קולי set_ok_send_mail=yes title=תא קולי -
type=record say_record_number=no say_record_menu=תא קולי hangup_insert_file=yes record_ok=# record_stop_any_key=yes emeil_send=yes email_address=כאן כתוב כתובת האימייל email_name=תא קולי record_end_goto=/9/Bלמי יש תשובה למה ההקלטות נכנסים לתקיה במערכת, אבל מגיעים למייל אחרי שעה שעתיים, ולפעמים אפילו 5 שעות ויותר.
-
@אמרתי-אני-יודע
שוין, שיחקתי ושיחקתי.
וראיתי שכשאני משבית את שני ההגדרות האלוhangup_insert_file=yes record_ok=#זה עובד כרגיל.
אבל אני רוצה להשבית את התפריט כוכבית.
כמו"כ אני רוצה שכשינתקו את השיחה, ההקלטה תישאר.יש פיתרון?
-
@אמרתי-אני-יודע כתב בשליחת הקלטות למייל לוקח הרבה זמן:
אבל אני רוצה להשבית את התפריט כוכבית.
כמו"כ אני רוצה שכשינתקו את השיחה, ההקלטה תישאר.לא אמור להיות קשור.
יש פיתרון?
תנסה להגדיר את ההגדרות האלה יחסית בשורות הראשונות:
emeil_send=yes email_address=כאן כתוב כתובת האימייל email_name=תא קולילא בטוח שזה יסתדר, אבל יש פעמית שהסדר של ההגדרות קובע...
-
@יוסף-ח מצטער, אני עדיין לא יכול להצביע.
בכל אופן תודה
-
@אמרתי-אני-יודע כתב בשליחת הקלטות למייל לוקח הרבה זמן:
@יוסף-ח מצטער, אני עדיין לא יכול להצביע.
אה, הכל טוב

בכל אופן תודה
בכיף, שמחתי לעזור!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות