האם יש אפ' לעשות ווירטואל פלוס לחיוג למס' קבוע מראש?
-
וכוונתי= לא למספרי חיוג מקוצר אלא לאפשרות לחיוג רק למס' קבוע מראש!??!
-
@דוד-כ לא הבנתי למה אתה מתכוון
-
@קו-המוסיקה כלו' כשאני נכנס לוירטואל אני לא יכול להקיש מספר טלפון לחיוג אלא רק מספר חיוג מקוצר (לדוג')!!
-
@דוד-כ
אתה רוצה שיהיה לך בוירטואל שלך, רק חיוג מקוצר??
ובלי אופציה לחייג רגיל?? -
@קו-המוסיקה יא יא!
(לא לי, למישהו אחר) -
@דוד-כ אם המספר לא שלך אתה לא יכול להחליף הגדרות
תקנתי -
-
@קו-המוסיקה בא נסביר: יש מישהו בנש"ק שביקש ממני לסדר לו מספר וירטואלי שיוכל לחייג לקו תוכן כל שהוא, (שמתחיל לקחת כסף עקב הורדת דמי הקישוריות - אא"כ מאזינים דרך וירטואל פלוס) ואני לא רוצה שיהא לא אפ' לחייג למקומות של"ע = סו"ס בנש"ק!! ולכן אני רוצה להגביל לו את מה שאני בונה למספר מסוים!
מובן??
עכשיו תורכם לעזור!! -
אני לא רוצה להרוס את החגיגה אבל
א. אין דבר כזה
ב. צריך לברר את העניין החוקי בזהחלופות אחרות יכולות להיות - לא מספר וירטואלי
יש לי רעיון מסויים שייתכן ויועיל
דבר איתי במייל pnhspnhs29@gmail.com
(כנראה שלא אהיה על המייל לתקופה ארוכה ולכן אל תצפה לתשובה מהירה במיוחד אא"כ תשאיר מספר פלאפון במייל)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות