לא נפתר "המקש שהוקש שגוי"
-
@יוסף-ח
תודה על המענה.
הגדרתי את כל ההגדרות מחדש כפי שכתוב שם ו- שלחתי לשלוחה חדשה וגם שם אחרי ניסוי שעשיתי אומר המקש שהוקש שגוי.
- לא כותב על שם הקובץ באימייל את מספר הטלפון כמו לפני זה.
-
@רישום-לרכבת כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
@יוסף-ח
תודה על המענה.בכיף
הגדרתי את כל ההגדרות מחדש כפי שכתוב שם ו
- שלחתי לשלוחה חדשה וגם שם אחרי ניסוי שעשיתי אומר המקש שהוקש שגוי.
תשובה: הבעיה נמצאת בשלוחת ההשמעת הקבצים, תעלה את ההגדרות... (עדיף צילום מסך)
- לא כותב על שם הקובץ באימייל את מספר הטלפון כמו לפני זה.
דקה בודק פה בהגדרות...
-
@יוסף-ח כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
תשובה: הבעיה נמצאת בשלוחת ההשמעת הקבצים, תעלה את ההגדרות... (עדיף צילום מסך)
-
צילום מסך של השלוחה החדשה שפתחתי:
-
@רישום-לרכבת
הגדרת רשימה לבנה? -
-
@רישום-לרכבת
תמחק את הנקודה פסיק (;) לפני ההגדרות דהיינו שזה יראה כך:type=playfile white_list=yes white_list_error_goto=/
-
@יוסף-ח
מחקתי את הפסיק, עדיין אומר המקש שהוקש שגוי. -
@רישום-לרכבת כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
@יוסף-ח
מחקתי את הפסיק, עדיין אומר המקש שהוקש שגוי.תעלה את ההגדרות מקובץ
ivr.ini
שנמצא תחת השלוחה הראשית... -
@יוסף-ח
לאיפה? -
@רישום-לרכבת
לכאן שאני יוכל לבדוק האם זה בגלל שם הבעיה...
ואגב בכל שלוחות ההשמעת קבצים זה עושה לך את זה, או רק שם? -
@יוסף-ח
רק איפה שזה משמיע קבצים של הודעות שמושארות למערכת. -
פוסט זה נמחק! -
@רישום-לרכבת
לא כתוב שם בעצם כלום? -
@רישום-לרכבת כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
@רישום-לרכבת
לא כתוב שם בעצם כלום?נכון, זה באמת לא קשור.
תגיד הבעיה הזאת היא אצלך בכל שלוחות ההשמעת קבצים במערכת או רק בשלוחה הספציפי הזאת?
-
@יוסף-ח כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
תגיד הבעיה הזאת היא אצלך בכל שלוחות ההשמעת קבצים במערכת או רק בשלוחה הספציפי הזאת?
בכל שלוחת השמעת קבצים שהקבצים מגיעים לשם מהודעות שמאזינים משאירים, ויש 3 כאלה.
-
@רישום-לרכבת
שלוחות השמעת קבצים אחרות פועלות כרגיל ב"ה. -
-
@יוסף-ח כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
וגם בהם מוגדר "רשימה לבנה"?
ב1 לא מוגדר כלום, ב1 רשימה לבנה, וב1 סיסמא.
-
@רישום-לרכבת כתב ב"המקש שהוקש שגוי":
ב1 לא מוגדר כלום, ב1 רשימה לבנה, וב1 סיסמא.
אני מצטער, אני לא רואה פה משהו בעייתי, בדקנו בשלוחת ההקלטות וגם בדקנו בשלוחת השמעת קבצים ובשניהם אני לא רואה בעיה, אם זה ממשיך תפנה cs@yemot.co.il">לשירות הלקוחות אולי הם ימצאו את הפתרון...