עזרה ב-Read שחוזר על עצמו
-
הפקודה הראשונה אצלי היא:
1)
Response.Write("read=t-הקש את בחירתך=Select_or_Continue,no,1,1,12,Number,yes,,,,,ok,none")המערכת אומרת: "הקש את בחירתך", ולאחר ההקשה האישור, שוב חוזרת: "הקש את בחירתך".
מה הטעות שלי???2)
אני רוצה להשתמש בהמשך עם הנתון שהמשתמש הקיש.
ומיד לאחר הנ"ל כתבתי:Select_or_Continue= Request.Form("Select_or_Continue")כך זה אמור להיות?
-
את השורה השניה אתה צריך לשים למעלה לפני השורה הראשונה, ולשים תנאי שאם התקבל כבר נתונים אז שלא ישלח שוב
-
@קביעתא אמר בעזרה ב-Read שחוזר על עצמו:
את השורה השניה אתה צריך לשים למעלה לפני השורה הראשונה, ולשים תנאי שאם התקבל כבר נתונים אז שלא ישלח שוב
לפני ה-Read כתבתי כך:
Select_or_Continue=nullאו
Select_or_Continue=""אבל זה לא עזר.
נראה לי שיש בעיה בהגדרות בשלוחה בימות.
אלו ההגדרות שלי:
type=api api_link=http://***************on.asp api_000=Select_or_Continue,no,1,1,12,No,yes,,,,,ok,none -
יש לך טעות, אתה שולח כבר את הנתון בשלוחה
API_000
readיוצא שאתה מבקש פעמיים את אותו נתון
תמחק את השורהAPI_000 -
עשיתי כך,
לא עזר.כמו"כ
הוספתי שורה לפני הכל,Response.Write("id_list_message=t-שלום")הוא מדלג עליה, ועובר לשורה של Read
-
@משה-זוך אתה צריך לעשות ביניהם
Response.Write("&") -
@baror230 אמר בעזרה ב-Read שחוזר על עצמו:
@משה-זוך אתה צריך לעשות ביניהם
Response.Write("&")זה גם לא עזר.
-
@משה-זוך תעלה את התשובה ב LogApi > ApiAnswer
-
אשמח אם מישהו בעל נסיון,
יוכל להדריך אותי איך להתחיל בצורה טובה.המטרה שלי,
לקבל נתונים מהמשתמש, ולעבד אותם בקוד,
בלי להיות תלוי בהגדרות/קבצים בשלוחה.
(כלומר, הקוד עצמו ישלח הודעות, ויקבל תשובות) -
@משה-זוך קח את הדוגמא מפה
ותנסה לשנות שם דבריםResponse.ContentType = "application/json; charset=utf-8" If (Request.Form("secondTime") == 2){ //פעולת יציאה // חוזר לתפריט הראשי Response.Write("go_to_folder=/") } Else { Response.Write("read=t-הקוד הוא.t-1234.t-להשמעה פעם שניה הקש 1 להמשך 2.=secondTime,no,1,1,12,No") }
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות