שלוחות של שתי מספרים
-
אני מנסה לעשות בהגדרות מתקדמות שיהיה אפשר שלוחות של שני מספרים בשלוחה ראשית וזה דופק לי את כל המערכת, מה ניתן לעשות?
-
@טוביה_ששון כתב בשלוחות של שתי מספרים:
אני מנסה לעשות בהגדרות מתקדמות שיהיה אפשר שלוחות של שני מספרים בשלוחה ראשית וזה דופק לי את כל המערכת, מה ניתן לעשות?
יש לך כאן פתרון מטורף!!!
בהצלחה!!! יסתבכת? אני @יוסף-ח ">פה!!!
-
@יוסף-ח עשיתי את זה ואז כל המערכת נופלת
-
-
@יוסף-ח שמתקשרים ואז אי אפשר להכנס לשלוחות
-
@טוביה_ששון כתב בשלוחות של שתי מספרים:
@יוסף-ח שמתקשרים ואז אי אפשר להכנס לשלוחות
תעלה צילום מסך מקובץ ה
ext.ini... -

-
@טוביה_ששון כתב בשלוחות של שתי מספרים:

טוב, עשית סלט ובלאגן גדול בהגדרות!
ממליץ לך לעבור שוב על זה...
אבל הפעם תתרכז בחלק העליון של הפוסט החלק השני לא קשור אליך!!!בהצלחה!!!
-
תודה רבה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות