• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    87 פוסטים 6 כותבים 2.8k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יהונתן כץ @חנון המרבה
      נערך לאחרונה על ידי

      @חנון-המרבה להגדיר במערכת שאליה אני רוצה שיתקשר ויעברו למספר החדש?

      חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • חנון המרבהח מנותק
        חנון המרבה @יהונתן כץ
        נערך לאחרונה על ידי

        @יהונתן-כץ עדכנתי בפוסט הקודם.

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יהונתן כץ @חנון המרבה
          נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

          @חנון-המרבה את ההגדרה הראשונה והאחרונה לשים בשלוחה הראשית שאליה יתקשרו? ואת האמצעית להוסיף לשלוחה הראשית כמו קובץ שמע או בהגדרות מתקדמות?
          סליחה על הבורות 🙂
          תודה רבה

          חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יהונתן כץ @חנון המרבה
            נערך לאחרונה על ידי

            @חנון-המרבה אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:

            ותוסיף קובץ Did_Go_To.ini, ובתוך הקובץ שים את ההגדרה

            איפה?

            חנון המרבהח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • חנון המרבהח מנותק
              חנון המרבה @יהונתן כץ
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהונתן-כץ אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:

              את ההגדרה הראשונה והאחרונה לשים בשלוחה הראשית שאליה יתקשר?

              ההגדרה הראשונה לשים בשלוחה הראשית שאליה תתקשר
              ההגדרה האחרונה לשים בשלוחה במערכת שממנה אתה מפנה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • חנון המרבהח מנותק
                חנון המרבה @יהונתן כץ
                נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

                @יהונתן-כץ אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:

                @חנון-המרבה אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:

                ותוסיף קובץ Did_Go_To.ini, ובתוך הקובץ שים את ההגדרה

                איפה?

                בהגדרות מתקדמות (קח דוגמא ותעלה אותו לשלוחה ראשית ותשנה את הטעון שינוי)
                Did_Go_To.rar

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • חנון המרבהח מנותק
                  חנון המרבה @יהונתן כץ
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהונתן-כץ תעדכן אם הצליח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יהונתן כץ @חנון המרבה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @חנון-המרבה העלתי ואיך אני משנה את הטעון שינוי?

                    חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • חנון המרבהח מנותק
                      חנון המרבה @יהונתן כץ
                      נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

                      @יהונתן-כץ בהגדרות מתקדמות
                      alt text

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יהונתן כץ @חנון המרבה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @חנון-המרבה לחצתי ואני לא רואה שום דבר שהשתנה.

                        חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • חנון המרבהח מנותק
                          חנון המרבה @יהונתן כץ
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יהונתן-כץ העלת את הקובץ Did_Go_To?!

                          י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יהונתן כץ @חנון המרבה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @חנון-המרבה כן העלתי את מה שנתת לי.

                            חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • י מנותק
                              יהונתן כץ @חנון המרבה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • חנון המרבהח מנותק
                                חנון המרבה @יהונתן כץ
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @יהונתן-כץ וכשאתה לוחץ כמו בתונה את רואה שורה שכתוב Did_Go_To.ini?!

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • י מנותק
                                  יהונתן כץ @חנון המרבה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @חנון-המרבה לא
                                  7dcceb21-0c5d-4e23-adaf-1feb54694c80-image.png

                                  חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • חנון המרבהח מנותק
                                    חנון המרבה @יהונתן כץ
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @יהונתן-כץ קודם כל אני רואה שלא מוגדר

                                    type=
                                    

                                    וחוץ מזה לאן ואיך בדיוק העלת את הקובץ

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יהונתן כץ @חנון המרבה
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חנון-המרבה כמו שמעלים קובץ שמע ככה העלתי את מה ששלחת.

                                      חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • חנון המרבהח מנותק
                                        חנון המרבה @יהונתן כץ
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יהונתן-כץ וכשאתה לוחץ איפה שכתוב בתמונה מה רואים?!

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יהונתן כץ @חנון המרבה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @חנון-המרבה 4eff8671-ebbb-4d9a-a58d-b8bfedc96f0b-image.png

                                          חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • חנון המרבהח מנותק
                                            חנון המרבה @יהונתן כץ
                                            נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

                                            @יהונתן-כץ כנראה לא העלית טוב את זה.

                                            1. תפתח את הקובץ
                                            2. תחלץ את הקובץ.
                                            3. תעלה את זה למערכת.
                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון