קו הודעות בלבד
-
@אA תודה רבה רבה
אני לא יכול לשים לבד ססמא? ואם כן איך ?
ואני צריך שאנשים ירשמו לקו שכל פעם שהמנהל משאיר הודעה שיקבלו צינתוק -
@יעקב26
להרשמה לצינתוק תשים בשלוחה חדשהtype=tzintuk list_tzintuk=כאן יש לכתוב מספר רשימה או שםבהצלחה!
-
@אA לא הכי הבנתי
לדוגמא שלוחה 1 זה לשמיעת ההודעות
שלוחה 2 לשליחת הודעות למנהל
שלוחה 3 הרשמה איך אני צריך לסדר את זה ?
וכמובן איזה הגדרה צריך להיות לשלוחה 1 ואיזה שלוחה 2 ואיזה שלוחה 3 ? -
-
@אA בסוג שלוחה מה אני צריך לבחור ?
-
@יעקב26
אני הבאתי לך את כל ההגדרות , ככה שתגדיר כל סוג שתרצה ואז תמחק את כל ההגדרות ותכניס את מה שהבאתי לך. -
@אA זה אומר בעצם לשמיעת ההודעות זה שלוחה 1 אני צריך לרשום 1 נכון ?
-
@יעקב26
איפה לרשום 1? -
@אA עשיתי הכל מה שאמרת ועשיתי הרשמה לפי מה שאמרת ממספר אחר והכנסתי הודעה ולא מקבל צינתוקים
מה יכול להיות הסיבה ? -
-
@אA זה אומר הקלטתם בהצלחה אבל לא מגיע שום צינתוק למספרים שהתחברתי
-
פוסט זה נמחק! -
@יעקב26
יותר בקלות תוסיף את לשלוחה 2menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk -
@יעקב26
בדקתי אצלי וככה זה עבד -
type=record folder_move=/1 list_tzintuk=1 record_end_run_tzintuk=yes menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintukככה?
-
@יעקב26
כן -
@אA בשלוחה 3 להרשמה לצינתוק שמתי את זה
זה בסדר? -
@יעקב26
? -
@אA
type=tzintuk
list_tzintuk=1
שכחתי להעתיק -
@יעקב26 מעולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות