תקלה בהפניה לשלוחת api אחרת מתוך api
-
יש לי שלוחת api שבפנייה ישירה עובד מצויין,
וכאשר אני פונה אליו מתוך שלוחת api אחרת, באמצעות:go_to_folder=התגובה היא: אין מענה בשרת api
וגם בלוג api אני לא רואה כניסה לשלוחה -
מס' סיבות:
- יש לך שגיאה 500 (internal server error) בקוד עוד לפני שזה מגיע לשורת ההפניה.
- אולי לא שמת exit/die לאחר שהשתמשת ב-read, לפני השימוש ב-id_list_message.
- אולי לא הגדרת את ה-id_list_message בצורה נכונה. צריך להגדיר את זה כך:
id_list_message=t-בלה בלה בלה&go_to_folder=/1/2/3תריץ את הקוד ב-localhost, תוך הענקת פרמטרים הכרחיים, ותשים הדפסות ביניים לראות בדיוק היכן הקוד נעצר.
כמו למשל AppCallId וכו' ב-querystring, לדוגמא:localhost/my-app/index.php?AppCallId=a1b2c3d4&... -
@soris1989
הקוד תקין לגמרי
וכמו שאמרתי, כשאני פונה ישירות לשלוחה זה, זה כן עובד
הבעיה קורה רק כשאני מופנה לשלוחה דרך שלוחת api אחרת -
@ביבי-נתניהו תעשה הפניה לשלוחה אחרת, שהיא תהיה שלוחת go_to_folder לשלוחה המבוקשת וסלמאת.
-
@ביבי-נתניהו
אולי המלל של ה-id_list_message מכיל תווים בעייתיים כמו נקודה.
כמו למשל:$sum = 12.34; id_list_message = "t-הסכום לתשלום הוא $sum, שלום ותודה&go_to_folder=/1/2/3/4";
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות