איך מגדרים הודעה מאת
-
@אA כן אני ברשימה הגדרתי כל סוגי העברת שלוחה וזה לא עושה שם דבר אז מחקתי הכל עבר שלב קדימה גם עם הגדרתי מעבר לשלוחה אחרת
-
@יעקב-קליין
זה עובד לך?
והנתונים נקלטו? -
@אA אתה שואל עם הטקסט מגיע לשולחה שלו?
כן -
לא אעבוד הציטתוקים מה עושים
-
@יעקב-קליין
אתה לא מצליח להפעיל את הצינתוק או שזה מפעיל רק לא שולח? -
@אA לא מפעיל
-
@יעקב-קליין
אם תוכל קצת לפרט.
אחרי ההקלדה הוא מעביר להפעלת צינתוק? -
@אA כתב באיך מגדרים הודעה מאת:
@יעקב-קליין
אם תוכל קצת לפרט.
אחרי ההקלדה הוא מעביר להפעלת צינתוק?לא
-
@יעקב-קליין
הבעיה שלך היא שהוא לא מעביר להפעלת צינתוק?
כי עדיין לא הצלחתי להבין מאיפה הבאת את ההגדרות האלו של ההקלדת טקסט. -
@אA כן הוא לא מעביר
-
@יעקב-קליין
אתה רוצה שלוחה שבכניסה ישמיע שלום ל... ואז תעביר להקלדת טקסט ובסיום תעביר להפעלת צינתוק? -
@אA כן מממממממממממ
-
@יעקב-קליין
ולאיפה הטקסט יעבור? -
@אA לשלוחה של הודעות שלוחה 1
-
- תנסה את המודול הזה בשביל ההקלדת טקסט.
-
@אA כתב באיך מגדרים הודעה מאת:
ישמיע שלום ל...
אתה רוצה שישמיע הקלטה שיקליטו בפעם הראשונה או מתוך קובץ בהקראה?
-
@אA מתוך קובץ הקראה
-
@יעקב-קליין
2.ואת זה בשביל ה"שלום ל..." ,תכניס לקובץ את מה שיקריא לפי מספר הטלפון. -
@יעקב-קליין
ותגדיר שבסיום ההקלדה יעבור לתפריט שם ישמיע (הודעה M1000) להקלטה עם צינתוק הקישו 1 ללא צינתוק 2.
ותגדיר ששלוחה 1 היא מעבר לשלוחה הראשית, ואילו שלוחה 2 היא הפעלת צינתוק ששם תשים את ההגדרות הבאותtype=tzintuk list_tzintuk=מספר רשימת הצינתוקים tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=לאן יעבור בסיום כל התהליך.ותעשה טובה ותעדכן אם הצלחת או שלא.
בהצלחה!
-
@אA הוא אומר לי שהשלוחה אליה ביקשתם לעבור אינו מגדרות במערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות