איך מגדרים הודעה מאת
-
@אA כן מממממממממממ
-
@יעקב-קליין
ולאיפה הטקסט יעבור? -
@אA לשלוחה של הודעות שלוחה 1
-
- תנסה את המודול הזה בשביל ההקלדת טקסט.
-
@אA כתב באיך מגדרים הודעה מאת:
ישמיע שלום ל...
אתה רוצה שישמיע הקלטה שיקליטו בפעם הראשונה או מתוך קובץ בהקראה?
-
@אA מתוך קובץ הקראה
-
@יעקב-קליין
2.ואת זה בשביל ה"שלום ל..." ,תכניס לקובץ את מה שיקריא לפי מספר הטלפון. -
@יעקב-קליין
ותגדיר שבסיום ההקלדה יעבור לתפריט שם ישמיע (הודעה M1000) להקלטה עם צינתוק הקישו 1 ללא צינתוק 2.
ותגדיר ששלוחה 1 היא מעבר לשלוחה הראשית, ואילו שלוחה 2 היא הפעלת צינתוק ששם תשים את ההגדרות הבאותtype=tzintuk list_tzintuk=מספר רשימת הצינתוקים tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=לאן יעבור בסיום כל התהליך.ותעשה טובה ותעדכן אם הצלחת או שלא.
בהצלחה!
-
@אA הוא אומר לי שהשלוחה אליה ביקשתם לעבור אינו מגדרות במערכת
-
@יעקב-קליין
באיזו שלוחה? -
@אA של הקלדת טקסט
-
@יעקב-קליין
תנסה את זהtype=key_to_tts key_to_tts_in_folder=/1/1 key_to_tts_record_save_in_folder=/1/1 key_to_tts_type=keyboard key_to_tts_record_option=10--- key_to_tts_record_ok=# key_to_tts_add_val_name=yes key_to_tts_end_goto=1/1 -
@אA עשיו הוא מעביר אותי שלב קדימה
-
@יעקב-קליין
אתה מצליח להקליד? -
@אA כן גם לפני זה הצלחתי להקליד
אולי תתחבר למערכת שלי -
@יעקב-קליין
בכיף. -
-
פוסט זה נמחק! -
@אA ?????????????????????
-
@יעקב-קליין
אני יוכל מאוחר יותר.
אבל אם אתה רוצה מצאתי הגדרה שבדקתי אותה והיא עובדת.
https://f2.freeivr.co.il/post/136736
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות