הקלדת טקסט לא עבוד
-
מה עושים ?
-
@יעקב-קליין כתב בהקלדת טקסט לא עבוד:
מה עושים ?
לא ענית על זה:
@kasnik כתב בהקלדת טקסט לא עבוד:
@יעקב-קליין מה ההגדרות שיש שם?
כיצד נוכל לעזור לך?
-
@kasnik ש לי מערכת, בשלוחה 2/3 אני רוצה רוצה שיהיה אפשרות להקליד הודעה בכניסה לשלוחה זה הודעה מאת קובץ השמות נמצא בשלוחה 90 בתפריט הראשי
אחרי שגומרים להקליד זה מעביר את הקלדה לשלוחה 1 בראשי וזה משמיע הודעה מאת ואת זה אני רוצה שיהיה אפשריות אחרי סיום הקלדה יעביר לתפריט 1 אישור עם צינתוק ואחר כך לעבור לשלוחה 1
או 2 ללא צינתוק וזה מעביר לשלוחה 1 ישר
יש סיכוי שתוכל להגדיר לי ?
לא הצלחתי להגדיר לבד אשמח אם מי יכול לעשות את זה שיפנה למייל שלי ajewish.news@gmail.com -
????????????????????
-
@יעקב-קליין
עכשיו עובד??? -
@אA לא , זה אומר אין הודעה להשמעה ..
-
@יעקב-קליין
באיזו שלוחה זה אומר אין הודעה?
לדעתי בשלוחה של השמעת השם -
@אA שאני מקיש 2/3 מהתפריט הראשי
-
@יעקב-קליין
לא הגדרת את סוג ההודעה וההודעות שישמיע בשלוחה 2/3 בהשמעת השם -
@אA שזה אומר תוכל להגדיר לי את זה
-
@יעקב-קליין
אני מגדיר לך שישמיע את מה שאתה כותב בקובץ שנמצא בשלוחה -
@אA כרגע זה לא לא עבוד
-
@יעקב-קליין
עכשיו? -
@אA לא עבוד
-
ועכשיו?
-
@אA לא עבוד !!
-
@יעקב-קליין
ההקראה היא לא מקובץ שמות רגיל אלא מקובץ אחר.
תנסה עכשיו -
@אA עבוד
-
@יעקב-קליין אבל זה לא מעביר את הודעות לשלוחה 1
-
@יעקב-קליין
שים לב שבמודול הזה ההגדרות להשמעה נמצאות בקובץ בשם IdListMessage ולא בקובץ EnterIDValName.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות